Jump to content


Photo

I påvente av våren


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 tomsnes

tomsnes

    arrived on last train

  • Member
  • 7 posts
  • Location:Sandefjord, Norway
  • TDM model: 1996

Posted 13 March 2007 - 10:37 am

Hei alle sammen. I påvente av våren befinner jeg meg i Thailand med familie. Til orientering for alle hjemme i kulda, er det 38 grader i skyggen, minst 50 grader i solsteika, 30 grader i vannet, men ølet er heldigvis iskaldt. Har kjørt både i jula og på nyttårsaften, og jeg håper på varmegrader når vi kommer hjem. Har valgt å ikke leie sykkel her på Phuket, pga. høyrekjøring og et mer kaotisk trafikkbilde enn vi er vant til. Som en kuriositet kan jeg nevne at vi satt på en bar forleden. På utsiden stoppet en pickup med en vraket Harley Davidson bakpå. Ut av bilen krabbet en meget forslått og bandasjert snauskalle med armen i fatle. :-) Håper han hadde forsikring. Med tanke på årets sesong, har jeg ikke noen spesielle planer, utover treffet "Treff på Toppen" i Skagen i Juli. Ønsker dere alle en fin senvinter/vår, og håper jeg treffer noen av dere i løpet av sesongen. good.gif

Mvh. Tom i Sandefjord
96 - 850

Edited by tomsnes, 13 March 2007 - 10:48 am.


#2 Polaris

Polaris

    sticking around

  • Members
  • 22 posts
  • Location:Nothern Norway
  • TDM model: 2003

Posted 21 March 2007 - 05:46 pm

I dag kunne jeg ikke vente lenger. Jeg bare måtte pakke den ut og montere et fulladet batteri på plass.Den startet på første omdreining av startmotoren. Herlig lyd. yahoo.gif Men jeg må nok vente en 14 dager til jeg får ut å kjøre ranting.gif




#3 Polaris

Polaris

    sticking around

  • Members
  • 22 posts
  • Location:Nothern Norway
  • TDM model: 2003

Posted 21 March 2007 - 05:49 pm

QUOTE(Polaris @ Wed 21st Mar 2007, 06:31 PM) <{POST_SNAPBACK}>
I dag kunne jeg ikke vente lenger. Jeg bare måtte pakke den ut og montere et fulladet batteri på plass.Den startet på første omdreining av startmotoren. Herlig lyd. yahoo.gif Men jeg må nok vente en 14 dager til jeg får ut å kjøre ranting.gif

Prøver på nytt for å få opp bildet.



#4 AJ_Blizzard

AJ_Blizzard

    Carpe junky

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 453 posts
  • Location:Norway
  • TDM model: 2006

Posted 22 March 2007 - 07:19 am

QUOTE(Polaris @ Wed 21st Mar 2007, 06:34 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Prøver på nytt for å få opp bildet.



Hey!
jeg ser at du fikk sykkelen ut av posen... men bildet er veldig lite. Dermed få muligheter til å studere den nærmere...

Men det kriblet vel i armer og bein, tenker jeg, da du startet den wink.gif
Selv har jeg min stående et par mil unna - til vinterlagring innendørs. Her hvor jeg bor er det gode, men utrygge kjørefohold over alt - bortsett fra akkurat hvor jeg bor. Litt avsides og oppe i høyden hvor det er en strekning på et par hundre meter som fortsatt er ekvis dekket av snø og is...

Men før jeg tar ut TDM'en skal (som jeg har nevnt tidligere i en annen post, mener jeg å huske...) Laser Duo-Tech monteringen justeres noe og Powercommander kobles til.
TDM 900 2006 mod.:
MRA modded PUIG screen, air-box mod., Laser Duo-Tech cans, Powercommander, Symtec Motorcycle Grip Heater, Stebel Magnum (black), Centech AP-1 Auxiliary Fuse Panel, Hawkeoiler...

#5 Polaris

Polaris

    sticking around

  • Members
  • 22 posts
  • Location:Nothern Norway
  • TDM model: 2003

Posted 22 March 2007 - 09:24 pm

Prøver meg med denne. Data er ikke min greie.Jeg er nok mere mekaniker blink.gif .

#6 AJ_Blizzard

AJ_Blizzard

    Carpe junky

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 453 posts
  • Location:Norway
  • TDM model: 2006

Posted 23 March 2007 - 10:22 am

QUOTE(Polaris @ Thu 22nd Mar 2007, 10:09 PM) <{POST_SNAPBACK}>
Prøver meg med denne. Data er ikke min greie.Jeg er nok mere mekaniker blink.gif .


Dette så jo veldig bra ut!
Hvor har du kjøpt bagstertrekket til tanken, forresten? Og hva betalte du?
TDM 900 2006 mod.:
MRA modded PUIG screen, air-box mod., Laser Duo-Tech cans, Powercommander, Symtec Motorcycle Grip Heater, Stebel Magnum (black), Centech AP-1 Auxiliary Fuse Panel, Hawkeoiler...

#7 Polaris

Polaris

    sticking around

  • Members
  • 22 posts
  • Location:Nothern Norway
  • TDM model: 2003

Posted 23 March 2007 - 11:58 am

[Hvor har du kjøpt bagstertrekket til tanken, forresten? Og hva betalte du?]


Fant Bagster trekk og veske på Finn. Nesten helt nytt. Betalte 800 for hele pakka.Tror det var et kupp banana.gif Ellers er jeg utstyrt med Krauser K5 sidekofferter og toppbox.Ingenting å si på bagasjeplass.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users